12 Начина да съхраним положителното си настроение вкъщи

12 Начина да съхраним положителното си настроение вкъщи

1. Хранете се здравословно – Добре известно е, че добрия хранителен режим се отразява положително на цялостното ни състояние и дава добър тонус, зарежда ни с позитивна енергия. Ограничете захарта и кофеина, за сметка на зеленчуците, рибата и суровите ядки.

2. Спортувайте – Колко пъти сте се заричали, че ако можехте, бихте правили упражнения след ставане? Спорта е основното средство за освобождаване от токсините. Има много упражнения , които могат да се правят в домашни условия. Разгледайте различни варианти и намерете най- подходящия за вас.

3. Слушайте хубава музика – Какво по- зареждащо има от любима песен. Музиката може да е фон, докато сме в кухнята или се занимаваме с другите ни домашни задължения. Заменете драматичните сериали и негативните новини с песни по ваш избор.

4. Отдайте се на четене или любим филм. Сега имаме възможност да наваксаме с книгите или филмите, които отдавна сме искали да прочетем или изгледаме.

5. Ако се чувствате притеснени финансово, четете съвети и статии, от които можем да черпим идеи как да се справим. Не сме сами и има много хора, които споделят притесненията ни.

6. Игнорирайте негативни хора. Всички познаваме по някой, който винаги има за какво да се оплаче. Обградете се с позитивни хора, които могат да ви заредят, усмихнат и помогнат в натовареното ежедневие.

7. Заделете си фонд “Удоволствие” и се постарайте да си го подсигурите. Когато салоните за красота не работят и реално спестявате от процедури, можете да си позволите по-качествени продукти за домашна грижа. Изберете маска за коса, която да ви помогне да се справите с косопада или маска за лице, която да подхарини, хидратира и освежи кожата на лицето. Подарете си професионалната грижа от която се нуждаете, както и усещане за красота.

8. Използвайте видео връзка,за да се виждате с приятелите си и целенасочено отделяйте време за близките си, които не можете да посещавате. Пробвайте платформи, като Zoom, чрез които можете безплатно да си подсигурите време с роднини и приятели.

9. Поне веднъж на ден си поставете за цел да четете вицове, забавни страници или сайтове с хумористично съдържание.

10. Запишете се на онлайн курс, свързан с хоби или нещо, което много харесвате. Много платформи предлагат за начинаещи безплатни такива.

11. Научете или вижте нещо ново и интересно. Направете си виртуална разходка в космическа станция. Разгледайте музей онлайн или посетете шоу на Бродуей.

12. Участвайте в кауза, която Ви прави съпричастни към хората, които имат нужда от помощ. Така се изгражда усещане за принадлежност към общност, което е много ценно за психиката в ситуация на социална изолация. Ние от Calinachi избрахме да подкрепим делото на #ЗАДОБРОТО кампания #bgcovid-19.

Сподели с приятели

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share